ראשי / חדשות צרכנות / אינדקס עסקים חדש נכנס לזירה

אינדקס עסקים חדש נכנס לזירה

יתחרה בדפי זהב ובזק עסקים, מציע פרסום חינם לעסקים ומציג תוצאות מבוססות קשרים חברתיים בפייסבוק

"המומחה שלי" הוא אינדקס ישראלי המאפשר לחפש עסקים, לפי רלוונטיות חברתית, ומבוסס על הקשרים החברתיים של הגולש בפייסבוק. בחיפוש איש מקצוע הגולש יקבל תוצאות של אנשי מקצוע שחבריו לפייסבוק המליצו עליהם, מה שמייעל את מנגנון ה"מפה לאוזן", ומאפשר בחירה יעילה ומושכלת יותר של נותני שירות. בעלי עסקים יכולים להוסיף את העסק שלהם בקלות ובחינם לאתר, לקבל קידום אורגני במנועי החיפוש, לקבל דף 'צור קשר' בחינם לעמוד האוהדים, לעשות שימוש בכלים אוטומטיים מתקדמים לשיווק ויראלי ובפלטפורמה ליצירת שותפויות עסקיות, והכל נוח וקל לשימוש. אתר "המומחה שלי" מבוסס אלגוריתם חברתי, ומפיח לחיים את כל נושא העסקים בפייסבוק, שהיה עד לאחרונה לא לגמרי ברור. בעלי עסקים שפתחו עמוד אוהדים בפייסבוק, לרוב לא ידעו כיצד למנף אותו באופן שיניב להם לקוחות. מומחי מדיה חברתית רבים ניסו לפענח את הנוסחה של שיווק נכון ברשת החברתית, אולם עד היום עיקר הפעילות סבב סביב נושא קשרי הקהילה עם הלקוחות, מה שהתאים בעיקר למותגים גדולים בעלי אסטרטגיה שיווקית רחבה. עסקים קטנים שאין סביבם עולם תוכן עשיר, נשארו מחוץ למשחק. אתר "המומחה שלי" מארגן את העסקים בפייסבוק, ועושה שימוש חכם במנגנון החברתי – הוא ימצא עבורנו את העסקים שחברינו לפייסבוק כבר התנסו בשירות שלהם. בשירות חד פעמי של פתיחת סתימה על ידי אינסטלטור זה אולי פחות קריטי, אבל בבחירת רופא, יועץ השקעות או עורך דין מדובר ביתרון של ממש. חוות הדעת באתר הן חוות דעת של אנשים שהגולש מכיר, מה שמעלה את הערך שלהן משמעותית על פני חוות דעת אנונימיות שמקורן לא ברור. הגולש יכול ליצור קשר עם ממליציו של נותן השירות ולקבל מידע אמין ממקור ראשון. מגמה זו מביאה לכך שנותני השירותים, אשר מודעים לחשיבות חוות הדעת אותה הם מקבלים, נותנים שירות איכותי יותר וכולנו נהנים מצרכנות בריאה ונכונה יותר. עסקים אשר מעוניינים להוסיף את העסק שלהם לאתר יכולים לעשות זאת בחינם ובקלות דרך הקישור הבא: www.theexpert.co.il או באפליקציית הפייסבוק: www.facebook.com/my.experts

ראה גם

צילום: fotolia

למה לשים לב ברכישת מיקרוגל?

מהו השלב הראשון ברכישת מיקרוגל? רכישה של כל מכשיר חשמלי ובין היתר של מיקרוגל דורשת ...

2 תגובות

  1. פתיחת סתימה

    בהחלט שינוי של כל הפרסום שידענו עד היום כללי השיווק השתנו בעקבות רשתות חברתיות

  2. באמת הדבר יכול לשנות את השוק כליל… בקרוב באמת נהיה כמו בסרט של ספילברג "דוח מיוחד" לא נצטרך את הרשת החברתית היא תהיה מקועקת לנו על רשתית העין…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>