ראשי / חדשות צרכנות / בסקר שנעשה על ידי אתר "המומחה שלי" נשקפת תמונה בהירה על שביעות רצונם של בעלי עמודי פייסבוק במבחן התוצאה.

בסקר שנעשה על ידי אתר "המומחה שלי" נשקפת תמונה בהירה על שביעות רצונם של בעלי עמודי פייסבוק במבחן התוצאה.

הסקר, הכולל תשובותיהם של 290 בעלי עמודי אוהדים בישראל, שופך אור על האפקטיביות של ערוץ השיווק הפופולרי, כפי שהיא משתקפת מדעתם של מנהלי העמוד.

הסקר מראה כי 54% מבעלי הדפים חושבים שהעמוד הכניס לעסק לקוחות חדשים בשנה האחרונה, 24% טוענים כי העמוד לא הכניס לקוחות חדשים, ו- 22% פשוט לא יודע. באשר להכנסות מלקוחות קיימים, 41% מבעלי העמודים חושבים שעמוד הפייסבוק שלהם הגדיל את ההכנסה מהלקוחות הקיימים של העסק, 31% טוענים שלא, ואילו 28% לא יודעים. עוד נתון מעניין: רק 35% מבעלי העמודים מדווחים כי השקיעו כסף בקידום של עמוד האוהדים, וכי ערוץ הקידום המועדף על הנשאלים הוא פניה יזומה לחברים, מכרים ולקוחות (72%). נתון זה מדגיש את החשיבות של הקשרים החברתיים של האנשים שמפעילים את העמוד העסקי, על נתון זה מבוסס הרעיון מאחורי "המומחה שלי" אשר מציב את האנשים בקדמת הבמה כמומחים בתחומם. רק 11% מהנשאלים דיווחו כי הם נעזרים בשירות של מנהל מדיה חברתית, משרד פרסום או יח"צ, ואילו 69% מנהלים את העמוד בעצמם. מחצית מהנשאלים דיווחו כי הם מנהלים יותר מעמוד אוהדים אחד. באשר לשאלה "מה את/ה מפרסם/ת בעמוד הפייסבוק?" 58% בחרו בטיפים מקצועיים מתחום עיסוקם, 79% מפרסמים חדשות שקשורות בעסק, 38% מפרסמים מבצעים, הטבות וקופונים. 21% מפרסמים גם קטעים ויראליים פופולריים. 2% דיווחו כי בד"כ אינם יודעים מה לפרסם בעמוד. אתר המומחה שלי הוא אינדקס עסקים חינמי המאפשר חיפוש קל של עסקים בפייסבוק, ומציג תוצאות על פי רלוונטיות חברתית של הגולש, וקשרי חבריו עם נותן השירות המבוקש.  האתר מציג אף תצוגה נוחה של חוות דעת אובייקטיביות אותן העסק קיבל.

להוספת עסק ל"המומחה שלי" דרך הקישור הבא: www.theexpert.co.il

או באפליקציית הפייסבוק: www.facebook.com/my.experts

ראה גם

צילום: fotolia

למה לשים לב ברכישת מיקרוגל?

מהו השלב הראשון ברכישת מיקרוגל? רכישה של כל מכשיר חשמלי ובין היתר של מיקרוגל דורשת ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>