ראשי / חדשות צרכנות / לראשונה בישראל :

לראשונה בישראל :

 שירות חינמי חדש מאפשר לצרכנים לנהל את השרותים השונים שהם מקבלים מחברות ישירות מהטלפון הסלולרי או המחשב האישי

את המערכת המספקת את השירות השיקה לאחרונה חברת שירות.נט, והיא מאפשרת לכל אחד מאיתנו לנהל ולארגן את השירותים השונים אותם אנחנו מקבלים ממגוון חברות (תקשורת, בנקים, חנויות וכ"ד) ישירות מהסלולרי או מהמחשב האישי. השירות ניתן בחינם ועל מנת להשתמש בו, יש להוריד בחינם את האפליקצייה בחנויות האפליקציות של אפל ואנדרואיד. השרות מאפשר התקשרות מהירה לספקי השירות, הקלטת השיחות ביוזמת הצרכן המתקשר ואיסוף אינפורמציה על איכות השירות וזמני תגובה. בנוסף, המערכת מאפשרת קשר בין המשתמשים לשם החלפת מידע ונתונים על ספקי השירות. בכל התקשרות עם ספק שירות, יוכל הצרכן לתעד בזמן אמת את תהליך קבלת השירות, להציג את היסטוריית הקשר עם הספק, לאתר סניפים על פי מיקומם או לקבל תזכורות על סיום מבצע אליו הוא רשום. למערכת אספקט חברתי-צרכני המאפשר שיתוף מידע צרכני (כמו שיתוף של הצרכן במידע על הספקים שלו, החבילות שלו, הפניות שלו, שיחות מוקלטות, חוויות שירות ועוד) בין חברים בשירות.נט ו/או ברשתות חברתיות. בנוסף, מספקת המערכת חווית שיחה שלא נראתה עד כה בעולם הצרכני : במהלך שיחה אל אחד הספקים, יעלה במקביל על צג המחשב או הטאבלט, קישור אל חלון תצוגה ידידותי ופשוט הכולל את פרטי הפנייה הנוכחית. ניתן יהיה לראות ולשמוע פניות קודמות אל אותו ספק, לראות את ההסכם שנחתם עם הספק, לקבל טיפים לניהול השיחה, מידע על מבצעים חדשים והנחיות להתנהגות צרכנית נבונה (כגון: לבקש את מספר הפנייה מהנציג, בקשת סיכום של הפנייה על ידו) וכד'.

ראה גם

צילום: fotolia

למה לשים לב ברכישת מיקרוגל?

מהו השלב הראשון ברכישת מיקרוגל? רכישה של כל מכשיר חשמלי ובין היתר של מיקרוגל דורשת ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>