ראשי / חדשות צרכנות / מדריך ואתר האינטרנט "המקצוענים" www.pro.co.il מציגים:

מדריך ואתר האינטרנט "המקצוענים" www.pro.co.il מציגים:

 לראשונה במדינת ישראל מוקד גישור לייעוץ וגישור בכל בעיה הנוצרת מול בעלי המקצוע

שילם 500 ₪ והמקרר עדיין מושבת. מה לעשות?

ברוב המקרים כאשר מקרר מתקלקל הוא יתוקן שעות ספורות מרגע הקריאה לטכנאי. עמרי ושני שותפיו לדירה בחרו בטכנאי הלא נכון ומצאו את עצמם ללא מקרר במשך ימים רבים. התערבות "המקצוענים" סייעה לסגור את הפרשה. מדריך ואתר "המקצוענים" www.pro.co.il הקימו לראשונה במדינת ישראל מוקד גישור לייעוץ וגישור בכל בעיה הנוצרת מול בעלי המקצוע. "המקצוענים" מגשרים בין לקוחותיהם לבעלי המקצוע השונים למציאת פתרון משותף ומוסכם על הצדדים. במקרה הצורך "המקצוענים" מפעילים סנקציות מול בעלי מקצוע על מנת להבטיח את שיתוף הפעולה שלהם בתהליך וניתן לפנות ל"מקצוענים" גם לייעוץ והכוונה בכל הקשור להתנהלות מול בעלי המקצוע. ארז סתר, מנכ"ל החברה ומבעליה "הצרכנים סומכים עלינו שנפנה אליהם את בעלי המקצוע המהימנים ביותר, אנחנו סומכים על בעלי המקצוע שיעניקו לצרכנים שירות טוב והגון ובעלי המקצוע סומכים עלינו שנספק להם עבודה" ומוסיף "מציאות בה כל אחד יעשה את המקסימום האפשרי כדי באמת להיות בסדר, בעולם בעלי המקצוע כמו גם בעולמות נוספים, אינה אוטופית. אני בטוח שככל שנחתור להפיץ ערכים של הוגנות ויושר בעולם הפרטי ובעולם העסקי, ייטב לכולנו. אני מקווה ומאמין שזה אפשרי".

בעולם בעלי המקצוע זה עבד. עובדה – חזון המקצוענים מקבל ביטוי הולך וגובר בקרב מאות אלפי צרכנים המכירים את הערכים המוספים של "המקצוענים" ונהנים להשתמש בשירותיהם פעם אחר פעם. כאשר המקרר בדירתם של עמרי ושני שותפיו החל לקצר, הם לא העלו בדעתם שזהו תחילתו של מרדף מתיש אחרי טכנאי מקררים רשלן. "בסך הכל הייתה בעיה במקרר," מספר עמרי, צעיר המתגורר בתל אביב. "הייתי צריך מישהו שייתן שירות ויתקן אותו. הייתה לנו בבית חוברת ישנה של 'המקצוענים' ומשם בחרנו את אחד הטכנאים. מיד כשהטכנאי הגיע הוא התחיל לשאול אותי שאלות כמו 'מה עשו לך במקרר? מי שיחק לך בו?'… זו גישה שאני לא אוהב, להאשים אחרים לפני שאתה יודע מה באמת קרה, אבל נתתי לו לעבוד בכל זאת." הטכנאי החליף את גוף החימום שבמקפיא ועמרי שילם עבור השירות כ- 500 שקלים. המקרר הפסיק לקצר, אך נראה שהטכנאי יצר בעיה חדשה: המקרר הפסיק לקרר. עמרי מספר: "מהרגע שהוא תיקן לראשונה את המקרר הוא התנהג בצורה הכי לא שירותית שאפשר. הוא הבטיח לי שיבוא ופשוט לא הופיע במשך שלושה ימים ברציפות. ביום הרביעי הוא שלח עובד מטעמו שבדק את המקרר ולא הצליח לאתר את הבעיה. אגב, אותו עובד אמר לנו שהוא מתכוון להפסיק לעבוד עם הטכנאי כי הוא חוטף ממנו ריקושטים כל הזמן…"

זמן מה לאחר מכן הטכנאי פקד את הדירה בעצמו. עמרי מספר שהוא "…בדק את המקרר במשך כחמש דקות, אמר שהוא לא בטוח מה הבעיה ושבכל מקרה אין עליו את הכלים." שלושה ימים לאחר מכן הוא שוב לא הגיע במועדים שקבע מראש עם עמרי, ואפילו הפסיק לענות לשיחות שקיבל ממנו. עבור עמרי ושותפיו התנהלותו הכושלת של הטכנאי הייתה כבר הרבה יותר מאי נעימות. היא גרמה להפרעה משמעותית בשגרת החיים ואפילו הפסד כספי – מאחר שהמקרר לא עבד השלושה נאלצו לחיות כל אותם הימים ללא אוכל טרי בבית ולהשליך פריטי מזון שהתקלקלו. כמו כן, בכל פעם שנקבעה פגישה עם הטכנאי אחד מהם נאלץ להפסיד שעות לימודים או עבודה ולהמתין בבית לטכנאי, שכזכור, בושש להגיע פעם אחר פעם. בשלב זה החליט עמרי לפנות למוקד הגישור של 'המקצוענים'. בדיקת מוקדנית השירות העלתה שמדובר בטכנאי שנכנס לרשימה השחורה של 'המקצוענים' – בעלי מקצוע שלא עמדו בסטנדרטים הנדרשים, קיבלו תלונות על השירות ולפיכך הוצאו מהמאגר. כאמור, את הטכנאי המדובר מצא עמרי בחוברת ישנה של 'המקצוענים' – בחוברות החדשות יותר הוא כבר לא מופיע. וכך, למרות שהטכנאי הורחק מ'המקצוענים', מוקדנית השירות ממוקד הגישור לקחה אחריות על התקרית ועזרה לעמרי לקבל את השירות עליו שילם. "אני לא יודע מה המוקדנית אמרה לטכנאי – אבל זה עבד," מספר עמרי, "זמן קצר אחרי השיחה עם מוקד הגישור הטכנאי הגיע ופתר את הבעיה, בלי חוכמות. זו הייתה הפעם הראשונה שנתקלתי באדם כל כך לא מקצועי וחסר אדיבות. מאוד שמחתי לגלות שמהצד השני יש את השירות שנותנים 'המקצוענים'. כבר הייתי חסר אונים והם נתנו לי הרגשה שבאמת יש עם מי לדבר ועל מי לסמוך."

ראה גם

צילום: fotolia

למה לשים לב ברכישת מיקרוגל?

מהו השלב הראשון ברכישת מיקרוגל? רכישה של כל מכשיר חשמלי ובין היתר של מיקרוגל דורשת ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>