ראשי / חדשות צרכנות / מחקר הסופרברנדס יוצא לדרך זו השנה הרביעית, במטרה להכתיר את מותגי העל של ישראל

מחקר הסופרברנדס יוצא לדרך זו השנה הרביעית, במטרה להכתיר את מותגי העל של ישראל

לאחר ניפוי ראשוני של צוות המומחים, יבחר מדגם ארצי ומייצג של צרכנים- מיהם הסופרברנדס של ישראל לשנת 2012

מחקר סופרברנדס 2012 יוצא לדרך: זו השנה הרביעית שארגון הסופרברנדס הבינלאומי יאתר, יזהה ויכתיר את מותגי העל של ישראל. החל משנת 1998, ארגון הסופרברנדס הבינלאומי שהוקם בבריטניה ופעיל כיום ביותר מ-70 מדינות ובכללן ישראל, מזהה ומכתיר בכל מדינה את המנהלים ואת המותגים שהפגינו הצטיינות מיתוגית בשנה האחרונה. מותגים אלה, ה-Superbrands – מצטרפים לנבחרת בינלאומית של מותגי על וזכאים להצטרף למועדון הסופרברנדס. סופרברנדס, מותגי העל, הינם מותגים שיצרו לעצמם את המוניטין הטוב ביותר בתחומם. מדובר במותגים שצרכנים רוצים ומזהים, ושמציעים להם יתרונות מוחשיים ו/או רגשיים בהשוואה למותגים אחרים.

בחירת הסופרברנדס של כל מדינה נעשה באמצעות תהליך מחקרי זהה ואחיד. בשלב הראשון, נבנית רשימה של כל המותגים – מקומיים ובינלאומיים – הפעילים במדינה. בישראל, כוללת הרשימה 2,300 מותגים ב-21 קטגוריות. בשלב השני, מדרג צוות השופטים של סופרברנדס בישראל, המונה כ- 90 מנכ"לים וסמנכ"לי שיווק בכירים את כלל המותגים שברשימה על פי פרמטרים מקצועיים. בשלב השלישי, הנערך בימים אלה עוברים 682 המותגים שקיבלו מצוות השופטים את הציונים הגבוהים ביותר לשלב מחקר הצרכנים, הנערך על ידי מכון המחקר MarketWatch, ובמסגרתו יחליט מדגם ארצי ומייצג של צרכנים ישראליים מיהם הסופרברנדס של ישראל. רשימת הסופרברנדס של ישראל תתפרסם במהלך חודש יוני. מערכת פורום שיווק מייצגת בישראל את ארגון הסופרברנדס הבינלאומי.

לפרטים נוספים:  www.superbrands.co.il

ראה גם

צילום: fotolia

למה לשים לב ברכישת מיקרוגל?

מהו השלב הראשון ברכישת מיקרוגל? רכישה של כל מכשיר חשמלי ובין היתר של מיקרוגל דורשת ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>