ראשי / חדשות צרכנות / מכון היצוא: תיקי ההחתלה של "גיטה בגס" הישראלית בדרך למקסיקו

מכון היצוא: תיקי ההחתלה של "גיטה בגס" הישראלית בדרך למקסיקו

 קרולין נווה, מנהלת ענף הבית והמשפחה במכון היצוא: "תחום עולם הילד בישראל תופס תאוצה בשנים האחרונות עם עיצובים ייחודיים ופיתוחים טכנולוגיים וממצב את ישראל כמובילת טרנדים"

 חברת גיטה בגס המעצבת ומייצרת תיקי החתלה מהמתקדמים בעולם חתמה לאחרונה על חוזה לאספקת תיקי החתלה לרשת ליברפול המקסיקנית (Liverpool), בתיווכם ובסיועם של מכון היצוא והנספח המסחרי של משרד התמ"ת במקסיקו, יוני סבן. ליברפול הינה רשת בתי הכלבו הגדולה במקסיקו המחזיקה בכ-90 מרכזי קניות ברחבי מקסיקו ו- 4 חנויות דיוטי פרי ונמצאת בצמיחה משמעותית בשנים האחרונות. מדובר בעסקה ראשונה של החברה למקסיקו  בהיקף של מעל 100,000 דולר. חגית נאמן גורני מעצבת התיקים ומבעלי החברה ציינה התיקים של חברת גיטה בגס תוכננו כדי לפנק ולהקל על הורים בעזרת פיתרונות חדשניים וחכמים באיכות הגבוהה ביותר. "לפני כחצי שנה קיבלנו פניה ממכון היצוא באשר לקניינית ממקסיקו- Leticia Silva (לטיסיה סילבה) אשר הביעה עניין רב בתיקי ההחתלה הייחודיים. המוצר דיבר בעד עצמו וברשת ליברפול המקסיקנית הוחלט פה אחד לתת בו אמון ולשווקו בחנויות הרשת הפרוסות בכל מקסיקו. עוד מציינת חגית כי "מקסיקו לא היתה מדינת יעד שסימנו לעצמנו אך כמובן ששמחנו על ההזדמנות העסקית הייחודית שנוצרה עבורנו ופעלנו במלוא המרץ לסגירת העסקה. שמחנו מאוד על האופן המהיר שבו העסקה הגיעה לידי מימוש, וכבר משלוח ראשון של אלפי תיקים עושה את דרכו למקסיקו".

בהתייחס לעסקה ציינה לטיסיה סילבה: "מאוד אהבתי את העיצוב החדשני ואת הפרקטיות שתיק ההחתלה מציע להורים. אנשים במעמד הביניים והגבוה במקסיקו נוטים לרכוש מוצרים אמריקאיים ואני מאמינה שהמוצר של גיטה בגס מישראל מהווה אלטרנטיבה טובה אף יותר. אני צופה כי האימהות במקסיקו יאמצו את התיק וכי הוא יזכה להצלחה רבה לא רק במקסיקו אלא באמריקה הלטינית כולה". עוד מציינת גברת סילבה כי "מקסיקו היא אזור מתפתח וצומח בקצב מהיר מאוד, ישנו מעמד ביניים מפותח שממשיך לצמוח ומעוניין במוצרים באיכות וברמה גבוהה. התעשייה הישראלית עונה בדיוק על הקריטריונים. ישנו דמיון רב גם מבחינה תרבותית וגם מבחינת הטעם של הצרכנים באמריקה הלטינית וזהו יתרון גדול".

קרולין נווה מנהלת ענף הבית והמשפחה במכון היצוא ציינה כי "תחום עולם הילד בישראל תופס תאוצה בשנים האחרונות עם עיצובים ייחודיים ופיתוחים טכנולוגיים וממצב את ישראל כמובילת טרנדים, כך למשל, בשנים 2008-2010 נרשמו בישראל 21 פטנטים בסיווג ילדים ותינוקות. ההתעניינות במוצרים הללו הולכת וגוברת ואנו שמחים להעניק  לחברות הישראליות את הבמה הבינלאומית להפצת מוצריהן".

עוד נמסר ממכון היצוא כי מנהלת הרכש Leticia Silva שהתה בישראל בשבוע האחרון וערכה במשרדי המכון פגישות אישיות עם חברות ישראליות נוספות מתחום עולם הילד והמשפחה, ביניהן ניתן למנות את: מילגה, קונץ טויס, דיאמנט צעצועים, גוטקס, אופיס טקסטיל, קידסקיט, רד טול בוקס, אורלי אייזנר, תה ולימון ועוד.  כיום היא מנהלת הרכש בחברת הסחר המקסיקניתCaza Trading Company. חברת הסחר ממקסיקו Caza בעלת ניסיון של 15 שנה בשוק הקמעונאי באמריקה הלטינית בעבודה מול רשתות כמו:  Costco, Marti, Liverpool ואחרות. משרדי החברה ממוקמים במקסיקו סיטי, שנגחאי והונג קונג. בנוסף, Caza מציעה מגוון של שירותים לספקים ולרשתות, החל מאיתור מוצרים, מחקרי שוק, אריזת המוצר, איתור ערוצי שיווק, טיפול בנקודות מכירה ועד רכישת המוצרים מהספק. החברה פועלת באמריקה הלטינית – מקסיקו, קוסטה ריקה, קולומביה, צ'ילה, ארגנטינה וברזיל.

ראה גם

צילום: fotolia

למה לשים לב ברכישת מיקרוגל?

מהו השלב הראשון ברכישת מיקרוגל? רכישה של כל מכשיר חשמלי ובין היתר של מיקרוגל דורשת ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>